NÃDÃŞAN SIMONA-NICOLETA

Data naşterii: 23.11.2002
Vârsta la data dispariţiei: 8 ani
Domiciliu: Reghin, jud. Mureş
Data dispariţiei: 04.07.2011
Împrejurări: a plecat de la acasã pȋnã la magazin şi nu s-a mai ȋntors.
 
 
 
Semnalmente:
Înãlţime: 1,5 m;
Greutate: 35 kg;
Pãr negru, cârlionţat; lung pânã la umeri şi prins ȋn coadã;
Ochi cãprui;
Constituţie atleticã.

Semne particulare: are o aluniţă pe genunchiul drept

La data dispariţiei era îmbrăcată cu o bluză cu mânecă lungă, de culoare roşie, pantaloni de culoare roşie, iar în picioare purta papuci de culoare portocalie.

12 comentarii (+add yours?)

  1. Cristescu Serban
    Iul 09, 2011 @ 16:36:05

    Buna ziua, numele meu este Cristescu Serban. Am 28 de ani… vreau sa infiintez o ekipa de 4 tineri….. cu scopu de a ne dedica fiecare clipa in a gasi acesti copii…. dar nu am bani mult … imi trebuie o finantare… .ne puteti ajuta?

  2. simonandreea
    Iul 10, 2011 @ 12:23:36

    Va pot ajuta doar cu un sfat: exista un ONG, „Focus Romania” (www.copiidisparuti.ro), care are ca obiect de activitate ceea ce va propuneti dvs. sa faceti. Cei care lucreaza acolo sunt platiti, insa au si calificarea necesara. Luati legatura cu ei si vedeti daca cererea lor se suprapune peste oferta dvs. In general insa, cei care se implica in gasirea copiilor disparuti (activitati de scotocire, lipire afise, etc), fac voluntariat. Iar voluntariatul nu e remunerat.🙂

  3. ilinca
    Sep 29, 2011 @ 13:28:08

    saracuta fetita

  4. Cristescu Serban
    Oct 08, 2011 @ 11:41:43

    daca am avea fonduri eu as putea sa ajut la gasirea copiilor….ma duce capul….dar nu am cu ce sa ma deplasez siu nici banii afar din casa nu8 ma dauy..

  5. andra
    Oct 18, 2011 @ 17:29:07

    saracutza fetitza…a fost gasita pana la urma?

  6. Cristescu Serban
    Oct 20, 2011 @ 16:20:21

    andra….unde gasim un sponsor puternic …sa ne ajute sa gasim acesti copii?

  7. andra
    Oct 22, 2011 @ 16:49:44

    chiar nu stiu Serban…mi-as dorii sa am eu o putere sa ii pot ajuta…sa pot afla ce e cu lumea asta dar…posibilitatiile mele sunt medii….eu am abia 19 ani si locuiesc inca cu parintii…:) . as vrea sa ii ajutam si pe acesti bieti parinti….nu vreau sa fiu in locul lor, am avut si eu un finut care a murit la varsta de 3 ani…si stiu cum e sa iti moara cineva drag…s-au sa pierzi…sunt mai multe variante. trebuie facut ceva…:(

  8. Cristescu Serban
    Oct 22, 2011 @ 17:07:50

    andra…trebuie sa facem ceva..lumea asta o ia razna…trebuie sa luam fonduri de la cineva..sunt atatia oameni cu bani multi….trebuie sa existe cineva….ar trebui sa pastram legatura ..ar trebui sa facem ceva….nu se poate ca unii sa fac ce vor si sa decida suferinta acestor familii….eu zic a e momentul sa actionam….

  9. simonandreea
    Oct 25, 2011 @ 15:14:40

    Andra & Cristi – acest site este unul dedicat copiilor disparuti. Nu pot permite comentarii ce nu au legatura cu subiectul. Va rog sa relationati in afara site-ului. Si atentie: pe internet, lucrurile pot fi extrem de inselatoare! Btw, m-au distrat ID-urile voastre, foarte inspirate!😉 (n.a. am sters un numar de 6 comentarii in care voi doi faceti schimb de impresii, ID-uri, numere de telefon, samd.)

  10. andra
    Oct 25, 2011 @ 15:29:36

    ok simona daca erai putin mai atenta ai fi vazut ca vb despre acest sb…insa nu am gresit cu nimic cerandu-i id-ul lui cristi….tocmai de aceea l-am intrebat de id-u sa vb despre situatiile acestea pe mess….nu pe site…insa imi cer scz daca am fost inteleasa gresit….nu asta a fost scopul meu😐

  11. simonandreea
    Oct 25, 2011 @ 15:35:50

    Am fost foarte, foarte atenta.🙂 Si sunt, in continuare. Va tin pumnii!

  12. andra
    Oct 25, 2011 @ 15:37:17

    imda ok…multumim🙂

Lasă un răspuns

