PODARU LEONARD

podaru

Data naşterii: 22.05.1981

Vârsta la data dispariţiei: 16 ani

Locul naşterii: Brãila

Domiciliu: Brãila

Data dispariţiei: 29.06.1997

Împrejurări: a plecat de la domiciliu pentru a merge la joacã şi nu a mai revenit; a fost vãzut ultima oarã de mai mulţi prieteni pe malul Dunarii, la plajã. Dupã mai multe ore, pãrinţii i-au gãsit hainele în locul în care se scaldase.

Observaţii: a fost dat în urmãrire generalã la 7.07.1997.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Loredana Dache
    Oct 01, 2012 @ 15:22:25

    nu este adevarat caci parintii i-au gasit hainele eu sunt sora lui si parintii nu au gasit nici o haina ma numesc podaru nicoleta am sa las adresa mea electronica pentru orice informatie

  2. Loredana Dache
    Oct 01, 2012 @ 15:59:37

    Eu si familia mea nu ne-am oprit nici o clipa din cautarea fratelui meu Podaru Leonard. Mi-ar face mare placere ca acest caz sa fie redeschis. pentru inceput nu se stie cu siguranta daca fratele meu s-a dus la plaja, fratele meu nici nu stia sa inoate, nu este adevarat ca parintii mei au gasit hainele fratelui meu .Leonard era un copil foarte cuminte si nu pleca nici odata de acasa fara sa anunte , avea o serie de semne particulare care in aceasta rubrica nu sint specificate. Avea o alunita la sfirsitul sprincenei stingi si un dinte crescut peste alt dinte la partea de jos a gurii

Lasă un răspuns

