NĂSTASE ŞTEFAN-NICOLAE

fata-foto13Data naşterii: 2002
Vârsta la data dispariţiei: 2 ani
Locul naşterii: Bucureşti
Domiciliu: Bucureşti, Sectorul 6
Data dispariţiei: 20.07.2004 orele 13:00
Împrejurări: a dispărut din zona Piaţa Moghioroş

 

Semnalmente:
Înălţime: 0.80 m;
Greutate: 12 kg;
Părul şaten, cu vârtej;
Ochi căprui;
Ten deschis.

Era îmbrăcat cu pantaloni lungi de culoare albastră, tricou cu mânecă lungă, de culoare albastră având pe piept un desen cu păpuşă. În picioare purta teneşi de culoare albă.

Cazul se află în lucru la Poliţia Sector 6, SIC – Urmăriri.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Nastase Petruta Veronika Yannis
    Iun 24, 2016 @ 13:02:26

    doamna va rog frumos sami dati adresa unde il pot gasi el este fratele meu va rog frumos mama mea care nu este capabila la pierdut atunci eram si eu prea mica aveam 8 ani si nu stiam cum sal caut dar acum am incercat sal caut intruna am sunat si la directia sociala si protectia copilului din giurgiu dca sa aflu de el dar nu miau dat prea multe amanunte va rog frumos sami dati mesaj daca vedeti acest mesaj il caut intruna de la varsta de 16 ani dar nu am reusit sa dau de el va rog frumos

  2. Nastase Petruta Veronika Yannis
    Iun 24, 2016 @ 15:41:32

    va rog frumos daca stiti ceva despre nastase stefan nicolae va rog sa ma anuntati pe facebook numele meu este nastase petruta veronica yannis iar eu sunt sora mai mare a lui nastase stefan nicolae va rog frumos din suflet

Lasă un răspuns

