HAIVAS MARINELA DORA

haivas

Data naşterii: 17.11.1987

Vârsta la data disparitiei: 4 ani

Observaţii: Rãspundea la numele „Dodi”.

Pãrinţi: natural (tatãl necunoscut) şi Maria

Locul naşterii: Lugoj, jud. Timiş

Domiciliu: Lugoj, jud. Timiş

Data dispariţiei: 15.04.1992

Împrejurãri: A dispãrut din fata casei în care locuia.

 

Semnalmente:

Înãlţime: cca 1 m;

Greutate: 20 kg;

Corpolenţã astenicã;

Pãr blond, tuns scurt;

Faţa rotundã;

Pielea albã;

Fruntea latã;

Ochii albaştrii;

Nas mic, lat la bazã;

Gura micã, buze subţiri;

Danturã completã.

 

Semne particulare:

pe cap prezintã douã porţiuni fãrã pãr;

face gropiţe în obraji.

 

Îmbrãcãmintea la data dispariţiei: pantaloni de culoare roşie tip salopetã, buzã sport albastrã.

Încãlţãmintea: ghete de culoare neagrã.

Articole despre acest caz:

De 14 ani, o fetita din Lugoj este de negasit.

O fetita din Lugoj a disparut de acasa de mai bine de 14 ani. Toate cautarile parintilor si ale politistilor au fost in zadar. Printre vecinii familiei s-a zvonit, la un moment dat, ca fetita ar fi fost vanduta unor straini, insa nu s-a descoperit nimic concret. Marinela era cel de-al optulea copil, din cei zece pe care ii are familia Haivas.
Din 1992 nimeni nu mai stie absolut nimic despre ea. Ultima data a fost vazuta jucandu-se in fata casei din centrul orasului, insa, de atunci fetita a disparut fara urma.

Tatal suspect s-a sinucis

Politistii lugojeni ridica neputinciosi din umeri si spun ca, la un moment dat, tatal fetitei a fost suspectat ca ar fi vandut copilul. „In urma verificarilor pe care le-am efectuat pe plan local nu am reusit sa aflam nimic. Am facut verificari chiar si in randul copiilor cu care ea obisnuia sa se joace, dar nu s-a putut stabili nimic. A existat la un moment dat o suspiciune asupra tatalui ca ar fi vandut fata, dar acesta s-a sinucis exact la un an de la disparitia fetitei si nu s-a mai aflat nimic. Nu se poate stii cu certitudine daca este sau nu in viata”, a declarat Dorel Dumitru de la Politia din Lugoj.

Confundata la Arad

Maria Haivas, mama fetitei, povesteste ca, la doi ani dupa disparitie, a fost anuntata ca fiica ei ar putea fi intr-o casa de copii din Arad, insa totul s-a dovedit a fi o confuzie. Chiar si dupa 14 ani de la disparitie, ea crede ca Marinela traieste si este convinsa ca cineva a rapit-o

„Fetita se juca in fata casei unde locuiam, iar noi o supravegheam printr-o poarta care statea tot timpul deschisa. La un moment dat, mi-am dat seama ca fetita nu se mai afla in strada, si am iesit si am inceput sa o caut. Imediat am anuntat si politia. Timp de doi ani nu am avut nicio veste, dupa care am fost anuntata sa iau legatura cu un ofiter de politie din Arad, care m-a condus la o casa de copii sa-mi iau fata, dar fetita respectiva nu era Marinela. De atunci nu am mai aflat nimic de ea. Eu cred ca a fost luata de cineva, nu avea unde sa dispara asa, dintr-odata”, a spus mama fetitei, Maria Haivas. Marinela, fetita disparuta in 1992, ar implini anul acesta varsta de 19 ani. Mama si fratii acesteia inca mai spera ca intr-o zi se va intoarce acasa.

(„Evenimentul Zilei”, 7 iunie 2006)

Lasă un răspuns

