BALAS FLORINEL

florin

 

Data nasterii: 10.02.1988

Virsta la data disparitiei: 9 ani

Locul nasterii: Braila

Domiciliu: Braila

Data disparitiei: 24.07.1997

Imprejurari: A disparut din fata blocului B4, str. Hipodrom, din Braila, unde se juca, fiind la domiciliul bunicilor. 

 

Semnalmente:

Inaltime: 1,10 m,

Constitutie astenica,

Ten deschis,

Fata rotunda,

Par saten,

Frunte mijlocie,

Ochi verzi,

Urechi mici,

Gura mica,

Buze subtiri,

Barbia ascutita.

 

Semne particulatre: prezinta o cicatrice de cca 10 cm pe fesa dreapta.

 

Articole despre acest caz:

 

Drama – Copiii disparuti imbatranesc in arhive

„Jurnalul National”, 30/03/2006

de Nicoleta Butnaru

 

Cazuri care umplu arhivele Politiei brailene, cu sanse mici de a mai fi rezolvate vreodata: sapte baieti si o fata au disparut cu ani in urma, iar familiile acestora inca mai spera ca acestia sunt in viata. Despre unii dintre copii, familiile lor nu mai stiu nimic de 10 ani.

 

(…)

FARA URMA. Florinel Balas avea 11 ani si a disparut in iulie 1997. Mama lui, Daniela Balas, a refacut de sute de ori traseul parcurs in acea zi de baiat. „Era ora 4 dupa-amiaza, iar el si fratele lui mai mare au plecat de la socrii mei inspre casa, sa manance. La un moment dat, Florinel a luat-o inainte, spunand ca ii este foame rau. Am mers si eu pe drumul acela. Ultimul loc in care a fost vazut e statia de tramvai spre casa. De acolo, nimeni nu mai stie nimic. Am mers cu poza lui si am aratat-o peste tot. Degeaba, parca a intrat in pamant. Nu mergea la scaldat si nu pleca niciodata de acasa fara sa spuna. Era un copil bun, cuminte, invata bine. Si acum ma intalnesc cu fosta lui invatatoare si ma intreaba daca am gasit baiatul. Eu cred ca l-a rapit cineva ca sa-i ia organele, pentru vreun transplant, ca asa umbla vorba pe atunci. M-au chemat pe la Politie sa recunosc niste cadavre, dar nu semana nici unul. De vreun an si ceva nu m-a mai cautat nimeni, ba chiar m-am intalnit cu unul din politistii de la Urmariti care m-a intrebat: «Ati gasit baiatul?». Ma vazuse cu asta mai mare, care seamana cu Florinel. Daca nu l-au gasit ei, cum sa-l gasesc eu, o femeie singura ?!”, se intreaba femeia.

Mama lui Florinel a mers la mai multe biserici si a dat de pomana toate hainele copilului. I-a facut chiar si cele crestinesti pentru pomenire. „De 40 de zile nu i-am facut. Ma gandesc ca poate nu-i mort. L-am visat si il visez mereu mic, copil, asa cum era el. Nu-mi cere nimic, pur si simplu imi apare in vis…” Tatal lui Florinel a murit la trei ani dupa disparitia copilului. „I-a dus mult dorul, il striga in somn, spunea: «De ce mi-l luati? Nu-mi luati copilul». Si el credea ca baiatul a fost rapit si ucis ca sa i se ia vreun rinichi, ceva. Din cauza asta a dat in patima bauturii, s-a imbolnavit rau si a murit de tanar”, spune mama lui Florinel. Isi creste acum singura ceilalti doi copii, un baiat de 19 ani si o fetita de 13. Nu mai spera ca-si va gasi baiatul, ba chiar zice ca, daca s-ar intalni cu el pe strada, nu l-ar recunoaste. Nu si-l imagineaza mare, un baiat de 18 ani.

(…)

 

http://www.jurnalul.ro/index.php?section=rubrici&article_id=24432

Lasă un răspuns

